Projekt 365 - o co jde

Na začátku každého nového roku doufám, že bude lepší než ten minulý. Konec roku 2017 byl plný různých zvratů a ty se mě budou držet asi po celý rok 2018. Ale výzvám se má čelit, takže hurá do toho:-)

sobota 8. ledna 2011

365_2 - den 8. - Jak jsem lyžovala a doplňovala energii

 Prvně v tomto roce na lyžovačce. Ještě, že mne Vítek vytáhl. Bylo sice dost mlhavo a chvíli nám i pršelo, ale jinak bylo málo lidí a žádné fronty na vleku. Tak jsem nalyžovala asi tři hodinky a jsem zatím spokojená.
Moje nenažranost nezná mezí. Na mysliveckém plese jsem tedy neodolala a dala si biftek i se sázeným vejcem. Jinak nás před odjezdem čekala veselá etuda na téma - rozbilo se nám auto. Nakonec nám bylo půjčeno od tety kamarádky a mohli jsme jet do Hutířova plesat.

Žádné komentáře:

Okomentovat