Projekt 365 - o co jde

Na začátku každého nového roku doufám, že bude lepší než ten minulý. Konec roku 2017 byl plný různých zvratů a ty se mě budou držet asi po celý rok 2018. Ale výzvám se má čelit, takže hurá do toho:-)

úterý 25. ledna 2011

365_2 - den 25. - Lev, čarodějnice a skříň

 Vyprávění o tom, jak tři sociální pracovníci montovali tři hodiny skříň - aneb Pat a Mat v akci, jenže narozdíl od těch dvou chlapíků jsme to zvládli. Nyní nám zbývá jen smontovat nástavec. Skříň je po těch třech hodinách vyrovnaná, vyvážená a připravená k použití:-D
 Lev - lví podíl na likvidaci zbytků šunky od vánočního večírku má Kamila, která si to vzala domů a za pomoci svojí maminky vytvořila dva chody - brambory s hráškem, pórkem a šunkou a klasické šunkafleky. Všichni jsme si moc pochutnali a zbylo ještě na čtvrtek.....
Čarodějnice - to je jen moje maličkost na letošním Květinovém plese, kde jsem asi vykolejila Mirka tím, že jsem ho upozornila na jeho sklerózu a ještě jsem byla učesaná. Dobře jsem si zatancovala a ještě pokecala s ostatními. Jsem zkrátka úžasná a příšerná zároveň:-D
A navíc, kdo jiný než čarodějnice by se dostal z Karlova náměstí za 4 minuty na Nové Butovice:-D
Samochvála smrdí, tak se omlouvám, ale dnešní večer jsem si nadmíru užila:-P

Žádné komentáře:

Okomentovat