Projekt 365 - o co jde

Na začátku každého nového roku doufám, že bude lepší než ten minulý. Konec roku 2017 byl plný různých zvratů a ty se mě budou držet asi po celý rok 2018. Ale výzvám se má čelit, takže hurá do toho:-)

neděle 23. ledna 2011

365_2 - den 23. - Konec dobrý, všechno dobré

 Podkolenkové duo opět zasahuje. Evička zůstala u tradičních proužků a já jsem zašla k odvážným kárám.
Bez oplatků z Luhačovic nelze odjet. Takže letos nová příchuť na ozkoušení - perníkové oplatky.
Cesta domů byla doslova hororová. Ivo byl nejspíše velmi unavený, ale když jsem se na Vysočině probudila při podivném křiku a brždění, tak jsem měla dost nahnáno. Pořád se lepil na ostatní auta - hlavně ty před ním. Hrozně nadával, troubil a choval velmi odlišně od toho, na co jsem v jeho případě zvyklá. Chudák Eva tam jen seděla a kdyby mohla, tak hned vystoupí. No, zkrátka, já ho potkat, tak si říkám, že je to pirát silnic, kterého by měli zavřít za agresivní jízdu na sněhu a náledí. Do Prahy jsme ale dojeli asi za 3,5 hod, což je velmi dobrý čas.

Žádné komentáře:

Okomentovat