Projekt 365 - o co jde

Na začátku každého nového roku doufám, že bude lepší než ten minulý. Konec roku 2017 byl plný různých zvratů a ty se mě budou držet asi po celý rok 2018. Ale výzvám se má čelit, takže hurá do toho:-)

sobota 31. prosince 2016

366_7 - den 366 - Jeden den navíc - shrnutí 2016 - poprvné a naposledy

Taky jsem si všimla, že mi v číslování chybí poslední den, asi mi to někde uteklo - zase.... Místo toho je zde závěrečný účet.
 Leden - poprvé jsem něco vyhrála na mysliveském plese - divoký kačer padl za oběť naší nenažranosti. Nejprve jsem ho musela oškubat:-)
Únor -  Poprvé jsem zažila pocit naprosté bezmoci a jaké to je o nás bez nás.
 Březen - Poprvé jsem slavila těhotenství (svoje)
 Duben - Poprvé jsem dostala průkazku.
 Duben - Poslední couranta v tomto roce. Vystoupení v Kyjích.
 Květen - Poprvé jsem si dala zmrzlinu Puro, abych zaplašila pocit hrozného strachu z preeklampsie. Pomohlo to:-)

Červen - poprvé v Českém Krumlově na Slavnostech pětilisté růže.
 Červenec - poprvé vidím Tatry.

Červenec - První hedvábné šaty, které jsem si ušila úplně sama a nejsou na gotiku:-)
 Červenec - Můj poslední tábor s Jahodou (na nějakou dobu - snad)
 Srpen - První Porcinkule, kdy nejedu na autíčkách.
 Srpen - První hradozámecká noc, kterou netrávím na Mnichově Hradišti, ale v Opočně.
 Září - Poprvé v Čerychu bez Jahody a s břichem.
 Září - První buchty na plechu, které jsem pekla v kamnech.
 Říjen - poslední pracovní den v CDH.
 Říjen - poslední pracovní den v Jahodě - čas odjezdu z ČM.
 Listopad - první podařená rekonstrukce, kterou jsem musela zvládnout sama (s podporou H.)
 Listopad - Poprvé mám v náručí svoje miminko.
Prosinec - poprvé jako rodina - Vánoce.

Když na to tak koukám, těch poprvé bylo spoustu. Naposledy asi taky, ale ta nebyla tak důležitá. Kdo by to byl řekl, že tenhle rok bude tak zásadní:-) Díky za něj a za všechno, co jsem prožila a za všechny, které jsem potkala.

Žádné komentáře:

Okomentovat