Projekt 365 - o co jde

Na začátku každého nového roku doufám, že bude lepší než ten minulý. Konec roku 2017 byl plný různých zvratů a ty se mě budou držet asi po celý rok 2018. Ale výzvám se má čelit, takže hurá do toho:-)

pondělí 25. ledna 2016

366_7 - den 25. - Nostalgie

 Dneska jsem šly s Pe na VOŠSP Jasmínová dohadovat podmínky stáží a vyjasnit si vzájemná očekávání. Schůzka byla super a já se zase po dlouhé době vrátila na místo, kde se tvořila moje profesní orientace.
I ta hospoda tam ještě pořád je. Nešlo jinak než si vzpomenout na GA. Ale pivo jsem si tam nedala:-)
Jinak dost náročný den, který začal tím, že jsem celou noc nespala. Zvládla jsem přečíst Dámu ve zlatém, ale ani v průběhu čtení jsem nezabrala a po dočtení knihy mi do vstávání zbývalo jen 45 minut, tak to fakt nemělo cenu. Nakonec jsem došla do práce, s Pe jsme se domluvily, že si dá kontaktní a jela jsem zase domů.

3 komentáře:

  1. To je fakt nostalgie. S kým jste jednaly? Přeji tentokrát dlouhou spací noc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tedy, doufám, že proběhla, přeci jen, už je to bylo v pondělí. Ach ten časoprostor:-)

      Vymazat
  2. Schůzka byla super. Jednaly jsme s Havlíčkovou - za nás tam neučila. Sedí v místnosti s Machovou:-)

    OdpovědětVymazat