Projekt 365 - o co jde

Na začátku každého nového roku doufám, že bude lepší než ten minulý. Konec roku 2017 byl plný různých zvratů a ty se mě budou držet asi po celý rok 2018. Ale výzvám se má čelit, takže hurá do toho:-)

středa 20. ledna 2016

366_7 - den 20. - Netopýr

I do mého diáře se vloudila kultura a to rovnou s velkým K. Byla jsem prvně v životě ve Státní opeře a na operetě. Takže šoky - zpívá se to v originále - kdo neumí německy, moc si neužije, protože v titulcích je jen velmi stručné shrnutí děje, má to dvě přestávky (jejda, to je to ale dlouhé) a před každou se interpreti chodí klanět před oponu, takže mě to poprvé přišlo jako konec a říkala jsem si, že za ty peníze mohli hrát déle:-)
Takže kulturní barbar jako vyšitý. Alespoň šaty jsem měla poměrně slušné, i když Lída byla v dlouhých večerních....

Žádné komentáře:

Okomentovat