Projekt 365 - o co jde

Na začátku každého nového roku doufám, že bude lepší než ten minulý. Konec roku 2017 byl plný různých zvratů a ty se mě budou držet asi po celý rok 2018. Ale výzvám se má čelit, takže hurá do toho:-)

neděle 24. ledna 2016

366_7 - den 24. - Muzeum

 Tohle sice není fotka mueza, ale doprovodného programu:-) Došli jsme do Náprstkova muzea a já se těšila na mumie. Bohužel tahle expozice již skončila a tak jsme se museli spokojit s Čínou, Vojtou Náprskem a původní expozicí z Nového Zélandu a dalších ostrovů. Po cestě domů jsme zašli na kávu a já neodolala medovníku. Než jsem dorazila domů, tak mě našla mrcha migréna a tak jsem šla skoro hned spát.
Než jsem dolezla do postele, našla jsem v koupelně pozdrav od sousedů - vytekla jim pračka. Rozhodla jsem se to neřešit a paní sousedka přišla později sama, přiznala se a nabídla, že nám to manžel vymaluje. Snad to nebude potřeba:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat