Projekt 365 - o co jde

Na začátku každého nového roku doufám, že bude lepší než ten minulý. Konec roku 2017 byl plný různých zvratů a ty se mě budou držet asi po celý rok 2018. Ale výzvám se má čelit, takže hurá do toho:-)

úterý 28. března 2017

365_8 - den 86. - Jezdění

 Dneska jsme vezli H. rodiče na úřad a byl s námi i J. Ten se rozhodl předvést v tom nejlepším světle a celou cestu řval nebo blinkal. Jediné místo, kde se uklidnil byl úřad a to se smál a vesele mával ručičkama. Cestou zpět jsme museli zastavit a já ho v dobré víře nakojila. Všechno mi skončilo zpět v klíně. Super.
Poté jsme měli v plánu Jahodu a její balkon. Myslela jsem, že se budu muset zastavit doma, ale J. usnul na předním sedadle jako dub a já dojela s tichým a milým miminkem až na ČM. To byla ale změna. Asi se mu vzadu moc nelíbí.
V J. spal jako dudek - chvílemi a já mohla připravit na jaro i terasu.
Cestou domů jsme si vyzvedli J. a za drobého křiku dojeli zpět do doupěte.

Žádné komentáře:

Okomentovat