Projekt 365 - o co jde

Na začátku každého nového roku doufám, že bude lepší než ten minulý. Konec roku 2017 byl plný různých zvratů a ty se mě budou držet asi po celý rok 2018. Ale výzvám se má čelit, takže hurá do toho:-)

pondělí 27. března 2017

365_8 - den 85. - Hmmm

Dneska Rotateq a 3 m. prohlídka. Trochu nepříjemný zážitek se zastupující doktorkou. Nejdřív jsme si neporozumněly v termínu příkrm - já myslela UM a ona pevnou stravu. Po vyjasnění mme napomenula, že jsem změnila UM bez konzultace (OK, to beru) a pravila, že nějaké německé mléko, které nezná je podezřelé (hlavně, že Hipp je český, že:-D). Pokračovala tím, že se ptala na můj obor a když se dozvěděla, že soc. prac., tak její významné HMM mě dostalo pamalu ale jistě do varu.
Vůbec nezkoumala, jak J. prospívá, ale musela jsem diktovat časy, kdy kojím a jestli to mám po 3 hodinách. Naštěstí umím počítat do 3 a celkem slušně sčítat, protože občas se od tohoto direktiva výrazně odchylujeme.....
Brrr. Jestli tam přístě nebude naše doktorka, tak asi půjdu domů bez prohlídky:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat