Projekt 365 - o co jde

Na začátku každého nového roku doufám, že bude lepší než ten minulý. Konec roku 2017 byl plný různých zvratů a ty se mě budou držet asi po celý rok 2018. Ale výzvám se má čelit, takže hurá do toho:-)

sobota 15. února 2014

365_5 - den 46. - Akční sobota

Po 6 hodinách s jahodovými dětmi a třemi výtvarnými technikami jsem odspěchala domů a připravila se na ples v Plzni. Vyrazilo nás 6 a 6 se nás i vrátilo. Co se dělo mezitím je zřejmé, tančily jsme, pily jsme, společensky se bavily a zase jsme tančily. Foto ze závěrečné odpalovačky Ai vist lo lop. Ta jediná, co jí není vidět obličej jsem já. Š. umí fakt vysoko vykopnout nohu - to je tím tréninkem:-)

Tak jo, do ruky se mi dostaly fotky od fotograga a našla jsem tam i nějakou s mým obličejem. Tak tady je:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat