Projekt 365 - o co jde

Na začátku každého nového roku doufám, že bude lepší než ten minulý. Konec roku 2017 byl plný různých zvratů a ty se mě budou držet asi po celý rok 2018. Ale výzvám se má čelit, takže hurá do toho:-)

středa 25. května 2011

365_2 - den 145. - Azyl

 Po celodenním trmácení se jsem konečně dorazila na místo určení. Azyl na posledních několik dní před dnem D mi poskytne moje milovaná chalupa a její okolí.
Co říct k dnešku - po celonočním utrpení s bolavým zubem a uchem jsem se dopravila k zubařce, která mi zjistila kaz na osmičce a pravila, že zub už nemá naději kvůli špatnému umístění bebíčka. Tak jsem ji přemluvila, aby jeho popravu odložila na později a zatím s tím něco udělala. Asi zakouzlila, protože po jejím zásahu se postupně uvolňovala bolest ucha a posléze i zubu a asi dvě hodiny po odchodu z ordinace jsem se zase cítila jako majitel všech částí své hlavy. Každopádně ortel byl vynesen - osmička musí padnout (tedy spíš být chirurgicky odstraněna do začátku července, protože umrtvovák je jen na 14 dní)

Žádné komentáře:

Okomentovat