Projekt 365 - o co jde

Na začátku každého nového roku doufám, že bude lepší než ten minulý. Konec roku 2017 byl plný různých zvratů a ty se mě budou držet asi po celý rok 2018. Ale výzvám se má čelit, takže hurá do toho:-)

středa 6. září 2017

365_8 - den 249. - Akční den

 Dneska jsme měli s J. velmi rozlítaný program. Ráno pro maso, kde jsem zjistila, že nemám žádné doklady ani peníze, tak jsem mazala domů. Na trhu dlužím 80,-. Bezva. Tím jsem nabrala zpoždění k doktorovi pro recept pro babi a když jsem konečně vyrazila (s nakrmeným J.), tak doktorka měla provozní důvody a zavřela dřív:-( Bezva!
Světlou stránkou bylo nakupování látek na šicí projekt pro Ja.+Jo. a potom vyzvednutí nezbytností na zítřejší vystoupení.
Večer mě odměnil nádherným západem slunce a poté deštěm.
Další dnešní radostí je, že V. udělal státnice a tak máme v rodině dalšího Ing. Hurá, hurá:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat