Projekt 365 - o co jde

Na začátku každého nového roku doufám, že bude lepší než ten minulý. Konec roku 2017 byl plný různých zvratů a ty se mě budou držet asi po celý rok 2018. Ale výzvám se má čelit, takže hurá do toho:-)

pátek 23. října 2015

365-6 - den 295. - Teambuilding 2.

 Fotky jsou trochu pozpátku, ale nevadí.
Slavili jsme Martina, který je v Jahodě co pamatuju a ještě déle a jako zaměstnanec jede 10 rok. Pecka.
 Další skvělou zábavou bylo sjíždění sjezdovky na tříkolkách. Tři rozjezdy a čtvrtá měřeřená jízda. Měla jsem trochu strach, jak dopadnu, kdy jsem na dvakrát minula trasu, ale povedlo se.
Největší tahák dne - lanové centrum. Někdo říká, vidět Neapol a zemřít. Já říkám být v lanovém centru a zemřít. Prolezla jsem to 20 metrů nad zemí. Jednou mě museli tahat na strom, ale dala jsem to. Od té chvíle vím, že to už nikdy absolvovat nemusím. Záhul jak sv.ňa.

Žádné komentáře:

Okomentovat