Projekt 365 - o co jde

Na začátku každého nového roku doufám, že bude lepší než ten minulý. Konec roku 2017 byl plný různých zvratů a ty se mě budou držet asi po celý rok 2018. Ale výzvám se má čelit, takže hurá do toho:-)

úterý 1. září 2015

365_6 - den 243. - Jak na věc?

Návod k použití auta. Dobré  prostudovat, abyste nepřekvapovali prodejce výroky jako:

Já:Chci vědět, kde se otvírá kapota, až budu potřebovat dolít vodu do chladiče.
On: Je tady, ale nic dolévat nemusíte, to udělají až po 10 000 km v servisu.
Já: Stejně tam budu muset něco dolévat, třeba když bude mrznout, tak Fridex.
On: Ne, je tam speciální kapalina a tak tam nemusíte nic dolévat.
Já: Tak si koupím tu speciální kapalinu, kdyby mi došla.
On: To nebudete muset dolévat, to udělají až při kontrole v servisu.
Já: Ale můžu tam dolít alespoň směr do ostřikovačů, že jo....
On: No, to můžete.

Hurá! Konečně něco, proč můžu lézt pod kapotu:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat