Projekt 365 - o co jde

Na začátku každého nového roku doufám, že bude lepší než ten minulý. Konec roku 2017 byl plný různých zvratů a ty se mě budou držet asi po celý rok 2018. Ale výzvám se má čelit, takže hurá do toho:-)

středa 27. února 2013

365_4 - den 58. - Kuchyň

Po návratu domů jsem už u dveří měla pocit, že jsem asi nechala plný koš ovoce stát na topení. Podivně nakyslá vůně mne přivedla až do kuchyně, kde jsem zjistila, že víno z Budapešti se rozhodlo spáchat sebevraždu a vybuchlo. Místo klidného večera nad prací jsem si užila hekticky uklízecího večera (víno zvládlo ohodit lednici do výše 150 cm, dlaždičky nad dřezem, sporák, stůl v obýváku a podlahu.
Po hodinové rozcvičce jsem ve 22 hod. se zbytkem z láhve zasedla k počítači a teprve začala pracovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat