Projekt 365 - o co jde

Na začátku každého nového roku doufám, že bude lepší než ten minulý. Konec roku 2017 byl plný různých zvratů a ty se mě budou držet asi po celý rok 2018. Ale výzvám se má čelit, takže hurá do toho:-)

úterý 20. září 2011

365_2 - den 262. - Dlouhá cesta domů

 Domeček, kde jsme spali poslední noc v Maďarsku. Druhý konec Miskolce byl mnohem příjemnější. Sice hodně daleko od centra, ale to nevadilo. Super koupelna, čisté a voňavé pokojíčky. Pohoda.
 Na parkovišti u obchodního domu Auchan. Trochu jsme ho přejeli, tak jsme se museli vracet, ale nakoupili jsme a dali si KAFE:-D
Doma je doma. Suvenýry z cest budou ubytovány ve "vinotéce" a postupně zkonzumovány.
Do Prahy jsem přijela asi ve 21:00. Postupně jsem vyložila všechny svoje spolucestující a ještě se stačila stavit na taneční zkoušce. Jsem to ale holka šikovná. Doma jsem sice padla na držku, ale super!

Žádné komentáře:

Okomentovat