Projekt 365 - o co jde

Na začátku každého nového roku doufám, že bude lepší než ten minulý. Konec roku 2017 byl plný různých zvratů a ty se mě budou držet asi po celý rok 2018. Ale výzvám se má čelit, takže hurá do toho:-)

čtvrtek 2. června 2011

365_2 - den 153. - Škola končí

 Místo, kterého jsem se pro dnešní den bála úplně nejvíc ze všeho. Areál UK Jinonice. Státnice proběhly nadočekávání dobře - nemusím na ně jít znovu:-D
 Když jsem se ráno oblékala, říkala jsem si: "Když už mne mají vyhodit, tak ať vypadám alespoň trochu k světu." Na tomto obrázku jsem už poloviční magistra - státnice za mnou a obhajoba přede mnou...
Papíry na přípravu - v popředí otázka na sociální politiku - Tomeš a v pozadí otázka na metody sociální práce, kterou jsem nestačila vypracovat, protože jsem měla opravdu jen 30 minut na přípravu zatímco ostatní tam seděli třeba i 45 minut. To je nefér, ale zvládla jsem to:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat