Projekt 365 - o co jde

Na začátku každého nového roku doufám, že bude lepší než ten minulý. Konec roku 2017 byl plný různých zvratů a ty se mě budou držet asi po celý rok 2018. Ale výzvám se má čelit, takže hurá do toho:-)

pátek 11. února 2011

354_2 - den 42. - Maturitní ples

 Moje sbírka vizitek se rozrostla o další čtyři kousky. Prohlédla jsem si znovu muzeum bižuterie a měla možnost zakoupit kromě oblečení i nějaké ty komponenty.
 V jednom z obchodů si Jiskra koupila řetěz na pásek a já tam objevila úžasný komponent v podobě metráže s korálkovými ověsky a Jiskra pak ještě našla kameje, tak jsme si je musely taky koupit.
 Už jsme na plese. Rozšoupla jsem se v podobě tomboly a na 10 lístků jsme vyhrály 5 cen. Dvě z toho byly balení Svijanské kněžny a knížete. Hurá, hurá, po dlouhé době se mi povedlo něco vyhrát.
 
To nejlepší nakonec - náš maturant na tablové fotce. Čirou náhodou jsme měli tu "čest" sedět pod jeho portrétem. Ples byl velmi povedený. Domů jsme se dostali až asi v pět ráno. Zatančila jsem si nejen s Vítkem, ale i s "králem Janem" a dokonce jsem byla pozvána k tanci od úplně cizího chlapíka:-D

Žádné komentáře:

Okomentovat